Змішане навчання
дозволяє викладачеві та учневі
більш якісно використовувати
час практичних занять
До уваги учнів та батьків - посилання для дистанційного навчання інформатики
Інформатика - це наука, що вивчає методи та засоби роботи з інформацією. В сучасному світі це, звісно ж, передбачає використання комп'ютерів та відповідних технологій.
https://dystosvita.gnomio.com
http://dystosvita.blogspot.com
http://sbs2.km.ua/olymp
https://sites.google.com/site/fakult7khmel
http://info.hoippo.km.ua/olmpada-z-nformacynih-tehnology.html
http://dn.hoippo.km.ua/olympiada
Початок роботи в сервісі Google Classroom
Інформатика 3-А, 3-Б, 3-В класи
21-27 вересня
Тема: Як людина взаємодіє із цифровими пристроями. Правила використання мобільних пристроїв (с.9-10)
Опрацювати матеріал за посиланнямІнформатика 4-В клас
21 січня
Тема: Інформаційні ресурси Інтернету. Рівні доступу до навчальних матеріалів.
Тема: Інформаційні ресурси Інтернету. Рівні доступу до навчальних матеріалів.
Інформатика 3-В клас
Цифрові пристрої
20 січня
Тема: Як людина взаємодіє із цифровими пристроями (с.7-9)
Опрацювати матеріал за посиланнямІнформатика 4-А, 4-Б класи
15-20 січня
Тема: Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.
Алгоритми з циклами.
Інформатика 2 клас
21 – 25 вересня
21 – 25 вересня
Інформатика 4-А, 4-Б класи
23-25 вересня
Інформатика 3-А, 3-Б, 3-В класи
21-25 вересня
Тема: Як розпізнавати неправдиву інформацію (ст.31-34)
Інформатика 4-В
21 вересня
Тема: Доповнення власної карти мітками.
Переглянути матеріал за посиланням
Інформатика 3-А, 3-Б, 3-В класи
16-18 вересня
Тема: Як розпізнавати неправдиву інформацію (ст.31-34)
Інформатика 4-А, 4-Б класи
16-18 вересня
2. Виконати інтерактивні вправи
Інформатика 2 клас
14 – 18 вересня
Тема. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.
Опрацюйте статтю в підручнику на с. 13-14
Перегляньте презентацію та виконайте завдання (усно) за посиланням
2020-2021 н.р.
Завдання для виконання на період карантину
Інформатика 2 клас
Завдання для практичних робіт виконувати за посиланням
https://sites.google.com/view/zavd-inform/кейс-інтерактивних-вправ-з-інформактики-2-клас-нушІнформатика 3 клас
Інформатика 4 клас
Ліщенко Ю.К.
Заходьте на сайт і виконуйте завдання згідно розкладу.
6-А, 6-Б, 6-В- https://sites.google.com/view/lishenko
11-Б- https://sites.google.com/view/lishenko
Тимчук Н.М.
Учні 6-х, 7-х, 8-х, 9-х, 10-А та 11-Б заходьте у Google клас і виконуйте завдання згідно розкладу. Результати виконання розміщуєте у класі. Роботи обов'язково підписувати
Власенко Т. В.
До уваги учнів 7-11 класів усі завдання розміщуються у Google Classroom згідно розкладу.
Учні 5-х класів створюємо з допомогою батьків акаунт Gmail та приєднуємось до Google Classroom за інструкцією
Початок роботи в сервісі Google Classroom
Завдання для виконання на період карантину
з 05.02.2020 по 14.02.2020 (попередньо)
5-ті класи
Тема: Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друку. Друк документа
Тема: Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друку. Друк документа
Д/з. Опрацювати §18, п.-4. ст. 189-190
Повторити §16-18
До уваги учнів 7-11 класів, які мають аккаунт Google Classroom, доопрацювати завдання розміщенні у класі.
6-ті класи
Опрацювати § 3.2, в зошит написати алгоритм з використанням повторення з лічильником
7-мі класи
Тема. Алгоритми та програми. Поняття змінної та її значення.
Д/з. Опрацювати ст.96-99. Виконати завдання № 1 на ст. 101.
8-мі класи
Тема. Налагодження програми. Практична робота №11 "Налагодження готової програми"
Д/з. Опрацювати § 22, п.4-5 ст.150-154, §23 ст.156 (практична робота)
Тема. Величини логічного типу, операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин. Складання та виконання алгоритмів з елементами керування для задання логічного значення величин. Елемент для введення даних: прапорець.
Д/з. Опрацювати § 24, п.1-4, ст.157-164. Виконати на вибір 3 завдання в межах вказаних пунктів
9-ті класи
Алгоритм створення комп'ютерних публікацій. Створення, збереження та відкривання публікацій.
Д/з. Опрацювати матеріал за посиланням і відповідний параграф підручника. Створити проект власної публікації (на вибір: бюлетень (2- і більше сторінки, буклет і т.д.) на тему "Інтимні селфі в інтернеті - жарт чи небезпечний ризик" (В МЕЖАХ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ ДО ДНЯ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ)
10-Б, В клас
Тема. Мова гіпертекстової сторінки. Гіпертекстовий документ та його елементиДодаткова інформація за посиланнями: https://ppt-online.org/221571; http://sayt-portfolio.at.ua/index/ponjattja_pro_movu_rozmitki_gipertekstovij_dokument_ta_jogo_elementi/0-203
Роботи здаємо в GoogleClass
10-А клас
Тема. Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Пошук та збір наборів даних. Соціальні аспекти масштабного аналізу даних
Тема. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки. Практична робота.
Тема. Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Пошук та збір наборів даних. Соціальні аспекти масштабного аналізу даних
Тема. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки. Практична робота.
11-Б клас
Опрацювати параграфи 11.1, 11.2
Немає коментарів:
Дописати коментар