Інформатика


Змішане навчання 

дозволяє викладачеві та учневі

більш якісно використовувати 

час практичних занять


До уваги учнів та батьків - посилання для дистанційного навчання інформатики 

Інформатика - це наука, що вивчає методи та засоби роботи з інформацією. В сучасному світі це, звісно ж, передбачає використання комп'ютерів та відповідних технологій.

https://dystosvita.gnomio.com

http://dystosvita.blogspot.com

http://sbs2.km.ua/olymp

https://sites.google.com/site/fakult7khmel

http://info.hoippo.km.ua/olmpada-z-nformacynih-tehnology.html

http://dn.hoippo.km.ua/olympiada

Початок роботи в сервісі Google Classroom

Інформатика 4-А клас

22 січня  

Тема: Алгоритми з циклами.

Інформатика 3-А, 3-Б, 3-В класи

21-27 вересня
Тема: Як людина взаємодіє із цифровими пристроями. Правила використання мобільних пристроїв (с.9-10)
Опрацювати матеріал за посиланням

Інформатика 4-В клас

21 січня  

Тема: Інформаційні ресурси Інтернету. Рівні доступу до навчальних матеріалів.

Інформатика 3-В клас

Тема: Як людина взаємодіє із цифровими пристроями (с.7-9)
Опрацювати матеріал за посиланням

Інформатика 4-А, 4-Б класи

15-20 січня  

Тема: Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.
Алгоритми з циклами.


Інформатика 2 клас

Інформатика 4-А, 4-Б класи

23-25 вересня

Інформатика 3-А, 3-Б, 3-В класи

21-25 вересня
Тема: Як розпізнавати неправдиву інформацію (ст.31-34)
Опрацювати матеріал за посиланням


Інформатика 4-В

21 вересня

Тема: Доповнення власної карти мітками.


Переглянути матеріал за посиланням



Інформатика 3-А, 3-Б, 3-В класи

16-18 вересня

Тема: Як розпізнавати неправдиву інформацію (ст.31-34)

Інформатика 4-А, 4-Б класи

16-18 вересня

1. Опрацювати презентацію за посиланням 
2. Виконати інтерактивні вправи

Інформатика 2 клас

14 – 18 вересня

Тема. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.


  1. Опрацюйте статтю в підручнику на с. 13-14

  2. Перегляньте презентацію та виконайте завдання (усно) за посиланням


2020-2021 н.р.

Завдання для виконання на період карантину 

Інформатика 2 клас

Завдання для практичних робіт виконувати за посиланням 

https://sites.google.com/view/zavd-inform/кейс-інтерактивних-вправ-з-інформактики-2-клас-нуш

Інформатика 3 клас   

Інформатика 4 клас  



Ліщенко Ю.К. 
Заходьте на сайт і виконуйте завдання згідно розкладу. 


11-Б-  https://sites.google.com/view/lishenko


Тимчук Н.М. 

Учні  6-х, 7-х, 8-х, 9-х, 10-А та 11-Б заходьте у Google клас і виконуйте завдання згідно розкладу. Результати виконання розміщуєте у класі. Роботи обов'язково підписувати 


Власенко Т. В.

До уваги учнів 7-11 класів усі завдання розміщуються у Google Classroom згідно розкладу.

Учні 5-х класів створюємо з допомогою батьків акаунт Gmail та приєднуємось до Google Classroom за інструкцією

Початок роботи в сервісі Google Classroom


Завдання для виконання на період карантину


 з 05.02.2020 по 14.02.2020 (попередньо)

5-ті класи

Тема: Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друку. Друк документа

Д/з. Опрацювати §18, п.-4. ст. 189-190


     Повторити §16-18

До уваги учнів 7-11 класів, які мають аккаунт Google Classroom, доопрацювати завдання розміщенні у класі.


6-ті класи


   Опрацювати § 3.2, в зошит написати алгоритм з використанням повторення з лічильником

7-мі класи


Тема. Алгоритми та програми. Поняття змінної та її значення.

Д/з. Опрацювати  ст.96-99. Виконати завдання № 1 на ст. 101. 

8-мі класи


Тема. Налагодження програми. Практична робота №11 "Налагодження готової програми"
Д/з. Опрацювати § 22, п.4-5 ст.150-154, §23 ст.156 (практична робота)

Тема. Величини логічного типу, операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин. Складання та виконання алгоритмів  з елементами керування для задання логічного значення величин. Елемент для введення даних: прапорець.
Д/з. Опрацювати § 24, п.1-4, ст.157-164. Виконати на вибір 3 завдання в межах вказаних пунктів

9-ті класи

 Алгоритм створення комп'ютерних публікацій. Створення, збереження та відкривання публікацій.
Д/з. Опрацювати матеріал за посиланням і відповідний параграф підручника. Створити проект власної публікації (на вибір: бюлетень (2- і більше сторінки, буклет і т.д.) на тему "Інтимні селфі в інтернеті - жарт чи небезпечний ризик" (В МЕЖАХ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ ДО ДНЯ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ)
10-А клас

Тема. Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Пошук та збір наборів даних. Соціальні аспекти масштабного аналізу даних

Тема. Обчислення основних статистичних характеристик  вибірки. Практична робота

11-Б клас

Опрацювати параграфи 11.1, 11.2

Немає коментарів:

Дописати коментар