Історія




Громадянська освіта 10-А, 10-Б, 10-В класи

Параграфи 38, 39, 40, 41 (опрацювати)
Тема 1. Сталий розвиток. Раціональне і ефективне використання ресурсів.
Тема 2. Сталий розвиток як спосіб збереження довкілля.
Тема 3. Ринкова економіка. принципи ринкової економіки.
Тема 4. Домашнє господарство. Бюджет господарств.
Дати відповіді на запитання рубрики "Питання для обміркування"
 З параграфа 40 виписати всі визначення  у робочий зошит та користуючись стор. 194
оформити таблицю "Види податків"
Практичні завдання.
Есе "Чи можна уникнути техногенних та природних катастроф?"
Презентація, буклет, інформаційний бюлетень (на вибір)
"Принципи ринкової економіки. Конкуренція"
Фото виконаної роботи прохання мені відсилати на електронну пошту
shelti2007@ukr.net


10-Б інтегрований курс "Історія: Україна і світ"

Параграфи 61-66 (опрацювати)
1. Зробити короткий конспект основних дат та подій даного періоду
(можна у вигляді хронологічної таблиці, схеми тощо)2.Дати відповіді на запитання і виконати завдання  в кінці параграфів.(усно)
3. Історичні портрети Євгена Коновальця, Степана Бандери, Володимира Кубійовича.
4. Опрацювати поняття "дивна війна", "Везерські навчання", операція"Динамо", "режим  Віші"
 "битва за Британію", "колабораціонізм", "радянизація"
5. Вміти розкрити головний зміст плакатів та карикатур, вміщених у підручнику.Переглянути відеоматеріали даної теми
https://www.youtube.com/watch?v=rmjU1cfvyUw

https://www.youtube.com/watch?v=4JIa5YdKoEQ

https://www.youtube.com/watch?v=csGWdg3S5HA

https://www.youtube.com/watch?v=Uw79hxx9JoI

Фото виконаної роботи прохання мені відсилати на електронну пошту
shelti2007@ukr.net

10-В історія України
опрацювати параграфи 51, 52, 53
1. Зробити короткий конспект основних дат та подій даного періоду
(можна у вигляді хронологічної таблиці, схеми тощо)2.Дати відповіді на запитання і виконати завдання  в кінці параграфів.(усно)
3.  Опрацювати поняття "соціалістичне змагання", "індустріалізація", п'ятирічки", "планово-директивна економіка" "колективізація", "розкуркулення", "форсована колективізація", "чорна дошка""Голодомор", "геноцид", "репресії" "розстріляне відродження"
4. Вміти розкрити головний зміст плакатів та карикатур, вміщених у підручнику.
5. Практичне заняття. Повідомлення "Биківня  та інші місця поховання жертв сталінських репресій"
6. Переглянути наступні відеоматеріали

https://www.youtube.com/watch?v=gmUN0FF0BKY

https://www.youtube.com/watch?v=Zlx2lJZjblY

https://www.youtube.com/watch?v=YlTrSNC5DZU


10-В Всесвітня історія  опрацювати параграфи 35, 36, 47, 48

1. Зробити короткий конспект основних дат та подій даного періоду
(можна у вигляді хронологічної таблиці, схеми тощо)
2.Дати відповіді на запитання і виконати завдання  в кінці параграфів.(усно)
3. Переглянути наступні відеоматеріали

https://www.youtube.com/watch?v=tfqG75NpWaI

https://www.youtube.com/watch?v=lyevj04KHfA


11-А історія України

історія України - підготуватися до к. р. & 22-25

11-А всесвітня історія Тема "Міжнародні відносини кінця ХХ- початку ХХІ ст" (виготовити презентацію, провести дослідження, оформити таблицю тощо) будь-який вид роботи.

11-Б історія України  

1. Параграф 21 зробити конспект основних дат та подій даного періоду
(можна у вигляді хронологічної таблиці, схеми тощо)
2.Дати відповіді на запитання і виконати завдання  в кінці параграфа.(усно)
3. Переглянути наступний відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=mvEsEva1V3Y&feature=share&fbclid=IwAR3C0mGkiXLaQ3SgBkLczPVIpNmCZzd5rCVj4eaSu7qd12HsQpWlN15SVuo

4. Параграфи 17-21 повторити, підготуватися до контрольної роботи
Фото виконаної роботи прохання мені відсилати на електронну пошту
shelti2007@ukr.net

11-Б всесвітня історія
Розділ 4. Держави Азії, Африки, Латинської Америки
1. Параграфи 20-27 опрацювати.
2. Зробити конспект основних дат та подій даного періоду
(можна у вигляді хронологічної таблиці, схеми тощо)
3.Дати відповіді на запитання і виконати завдання  в кінці параграфів.(усно)
4. Переглянути наступний відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=tpaMtM5vviM&list=PLIGNgJeEMVGO5uogbAXxL6E_quRotZ4gH&index=7&fbclid=IwAR1IlNl6HKvDuCDblWVb3j_aiz13DOl9VedRWXpHWXyBZnQGpsVpsW6xZmc

Фото виконаної роботи прохання мені відсилати на електронну пошту
shelti2007@ukr.net

Завдання для 6 - 9, 10 - А класів 
Навчальні матеріали і завдання розміщені в google класах:
6 – А – pwch2ni
6 – Б – 55nk6e4
6 – В – dgxb6go
7 – А - 7opl2m7
7 – Б – sm5dwex
7 – В – zfcwzqv
8 – А – jnac6j4
8 – Б – onf6six
8 – В – 7khhfcn
9 – А – pd2k5jn
9 – Б – 4l7uhp3


10 – А - gtwgylp
https://www.blogger.com/profile/07002497618864487349
або   
6 клас (12.03 – 31.03)
1. Опрацювати параграфи: 42 – 49.
2. Дати відповіді на запитання і виконати завдання на в кінці параграфів.
3. Переглянути відеоуроки: 
     Тема 1. Диктатура Гая Юлія Цезаря - https://youtu.be/OJ7TVY277cA
     Тема 2. Римська імперія. Октавіан Август – https://youtu.be/pJEifibA-go
     Тема 3. Римська імперія в ІІІ – ІV ст. Кризові явища -
     Тема 4. Виникнення і поширення християнства – https://youtu.be/kD3nY3vIFRk
     Тема 5. Розпад Римської імперії. Падіння Західної Римської імперії –
                  https://youtu.be/SvgKdnDVzFY
4. Розробити проект на тему: «Культура Давнього Риму. Місто Рим».
5. Заповнити таблицю (в робочому зошиті): https://drive.google.com/open?id=1DSXAGdyiTt34c4IbiIfGkRl_uoXay5tf
7. Повторити параграфи: 39 – 41, 43.
8. Виконані і підписані завдання 4 – 6 (П.І., клас) відправити на Еmail

7 клас (12.03 – 31.03)
Історія України
1. Опрацювати параграфи:
    Власов В. С.  параграфи: 20 – 21.
    Гісем О. В.  параграфи: 19 – 20.
2. Дати відповіді на запитання і виконати завдання на в кінці параграфів.
3. Переглянути відеоуроки:
    Тема 1. Галицько-Волинська держава за наступників Данила Романовича –  
    Тема 2. Культура Галицько-Волинської держави ХІІІ – першої половини ХІV ст. –
4. Розробити проект на тему: «Король Данило – будівничий Галицько-Волинської держави».
5. Створити мультимедійну презентацію на тему «Культура Галицько-Волинської держави
    ХІІІ – першої половини ХІV ст. ».
8. Повторити параграфи
Гісем О. В.   параграфи:16 – 18.
Власов В. С. параграфи: 17 – 19.
9. Виконані і підписані завдання 4 – 7 (П.І., клас) відправити на Еmail

Всесвітня історія
1. Опрацювати параграфи 20 – 23.
2. Дати відповіді на запитання і виконати завдання на в кінці параграфів.
3. Переглянути відеоуроки:
    Тема 1. Центральна і Східна Європа – https://youtu.be/T3t5hrMD8ao
    Тема 2. Північно-Східна Русь - https://youtu.be/UtSBo8Q-lJk
4. Створити мультимедійну презентацію на тему «Північно-Східна Русь».
5. Заповнити таблиці:       https://drive.google.com/open?id=1awynT_UxCQTs3nB04QeFv2VAc7IkzIJi
6. Розв’язати тести –
7. Виконані і підписані завдання 4 – 6 (П.І., клас) відправити на Еmail

8 клас (12.03 – 31.03)
Історія України
Завдання:
1. Опрацювати параграфи 24 – 30.
2. Дати відповіді на запитання і виконати завдання на в кінці параграфів.
3. Переглянути відеоуроки:
     Тема 1. Лівобережна і Правобережна Гетьманщина наприкінці 60-х – на початку 70-х рр.
                   ХVІІ ст. - https://youtu.be/i2TrR7r_7Es
                                     https://youtu.be/JKS4Mat06jk
    Тема 2. Правобережна Україна в останній чверті ХVІІ ст. - https://youtu.be/Zf5RQKI51ck
    Тема 3. Заселення і розвиток Слобідської України – https://youtu.be/NL7IPrRLZ78   
    Тема 4. Запорозька Січ – https://youtu.be/PLr31vzudYI
    Тема 5. Гетьманщина в часи Івана Мазепи – https://youtu.be/DLrRzXOh9io
                                                                                 https://youtu.be/Wmvr6zM9hIg
    Тема 6. Ліквідація козацтва на Правобережній Україні – https://youtu.be/LeoouKYZ8gk
    Тема 7. Пилип Орлик і його Конституція – https://youtu.be/P0Jb54yZxeY
                                                                              https://youtu.be/ws9QvVmlzmw
    Тема 8. Церковне життя. Освіта. Архітектура. Образотворче мистецтво –
                  https://youtu.be/PTP6DbVAE_8
4. Розробити проект на тему: «Доба Руїни: причини та наслідки».
5. Створити мультимедійну презентацію на тему «Козацька Україна наприкінці 50-х років
     ХVІІ – на початку ХVІІІ ст.».
6. Створити ментальну карту на тему «Розвиток культури кінця ХVІІ – початку ХVІІІ ст.».
9. Повторити параграфи 22 – 23.
10. Виконані і підписані завдання 4 – 8 (П.І., клас) відправити на Еmail

9 клас (12.03 – 31.03)
Історія України
Завдання:
1. Опрацювати параграфи 21 – 24.
2. Дати відповіді на запитання і виконати завдання на в кінці параграфів.
3. Переглянути відеоуроки:
Тема 1. Соціально-економічний розвитокhttps://youtu.be/6gGylmpv18c?list=PLEvVFG9hzxfXOOoV1nKR3DDqcq7Nsa_CM
Тема 2. Суспільно-політичне життя 60-80-х рр. ХІХ ст. - https://youtu.be/JskobbMZaeA?list=PLEvVFG9hzxfXOOoV1nKR3DDqcq7Nsa_CM
Тема 3. Політизація українського національного руху в 90-ті рр. ХІХ ст. - https://youtu.be/NQ_As7Bwc78?list=PLEvVFG9hzxfXOOoV1nKR3DDqcq7Nsa_CM
Тема 4. Особливості українофільського та політичного етапів національного відродження - https://youtu.be/kSGsuODdIGg
4. Розробити проект на тему: «Особливості українофільського та політичного етапів національного відродження».
5. Створити мультимедійну презентацію на тему «Українські землі у складі Австро-Угорської імперії в другій половині ХІХ ст.».
8. Виконані і підписані завдання 4 – 7 (П.І., клас) відправити на Еmail

Всесвітня історія
Завдання:
1. Опрацювати параграф 22.
2. Дати відповіді на запитання і виконати завдання на в кінці параграфа.
4. Розв’язати тестові завдання - https://drive.google.com/open?id=1C9U9ZqWhkLidU674nMsOJ--3aTcMIBEd
5. Виконані і підписані завдання 3 – 4 (П.І., клас) відправити на Еmail

10 А клас (12.03 – 31.03)
Завдання:
1. Опрацювати параграф 60 - 64.
2. Дати відповіді на запитання і виконати завдання на в кінці параграфів.
3. Переглянути відеоуроки:
Тема: Пакт Молотова – Ріббентропа. Початок Другої світової війни.
Тема: Агресія СРСР проти держав Центрально-Східної Європи в 1939 – 1941 рр.
Тема: Бойові дії в Європі 1939 – 1941 рр. - https://youtu.be/XCYvV6gzPLg
Тема: «Битва за Британію». Битва за Атлантику.
Тема: Радянізація Західної України 1939 – 1941 рр. - https://youtu.be/bZo1d9n6Dtw
4. Розробити проекти на теми:
    1. «Срібна земля: Карпатська Україна в міжвоєнний міжвоєнний період і
        спроба державотворення».
     2. «Українська еміграція на початку війни. С. Бандера. В. Кубійович»
5. Створити мультимедійну презентацію на тему «Друга світова війна і Україна».
6. Заповнити таблицю «Початок Другої світової війни 1939 – 1940 рр.»
Дата
Подія
Україна
Світ



8. Повторити параграфи58 – 59.
9. Виконані і підписані завдання 4 – 7 (П.І., клас) відправити на Еmail



8 клас
історія України
Тема «Національно-визвольна війна українського народу середини ХVІІ ст.»
https://drive.google.com/open?id=1E33tZV_Evgxykewqdd26rvse5I8i_rP1

ПОЧАТОК РАДЯНСЬКО-НІМЕЦЬКОЇ ВІЙНИ. ОКУПАЦІЯ УКРАЇНИ ВІЙСЬКАМИ
НІМЕЧЧИНИ ТА ЇЇ СОЮЗНИКІВ.
https://drive.google.com/open?id=1evxXtaY_82n_Qu4j3Nn4zTMtpCRdP-1f

6 клас
https://drive.google.com/open?id=17FLmygH3FOycMV_X1WnLlMhi4sGif8Te 
Тестові завдання

7 клас
https://drive.google.com/open?id=15ZcoNoxXnwmomjrhIkP4epv1KhgxFoBq

8 клас

9 клас

10 клас
https://drive.google.com/open?id=1WPQZQiKVJ9LSVGevKFN_7hvOGBohxFUV

3 коментарі:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ І КОРІБНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, всі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими, як вдавачі та зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити
  2. Ми є швидкими та прямими приватними позикодавцями, ми пропонуємо всі види позик у
    2% зв’язуються з нами за адресою: info.wiretransferloans@gmail.com Або через Whatsapp
    Номер +13177490147 для отримання додаткової інформації.

    ВідповістиВидалити
  3. 🌿ЧИ ТРЕБА ПОЗИЦІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ ТА ОСОБИСТИХ ВИКОРИСТАНЬ Ми є послугою компанії Lolen Cooker Loan Company, і ми видаємо позики в іншій валюті з прийнятною процентною ставкою 2%. Наша компанія прагне надати відмінні професійні фінансові послуги. Зв’яжіться з нами, щоб подати заявку тут електронною поштою: (allencookerloancompany@gmail.com) для отримання додаткової інформації Зверніть увагу на всіх: Ми вітаємо лише серйозно налаштованих людей, оскільки ми є законними та готові фінансувати позики реальним людям, які серйозно ставляться до справи. 🌾Ім'я компанії: Allen cooker🌍 Кредитна компанія Електронна адреса компанії: 🦋 allencookerloancompany@gmail.com 🍀WhatsApp: + 393488436492💯

    ВідповістиВидалити