Українська мова та література

07.05.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
06.05.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
05.05.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
04.05.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
30.04.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
29.04.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
28.04.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
27.04.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання

23.04.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання https://drive.google.com/open?id=1di7xtfwGyZjlRDOESJJ9bli_lcgruCAB 

22.04.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання https://drive.google.com/open?id=1ieJkdyci0XR4gNLhtb-l2ukDa1JcpIPS

21.04.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання 

17.04.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
https://drive.google.com/open?id=1l-43F9E14z3Aa5I2z7AutFjxHpWt5z2V 16.04.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
https://drive.google.com/open?id=1MZ0X-IqbLI895EfD27mRBbF6txw3GsMd 15.04.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
https://drive.google.com/open?id=1R-U2vRHA6_UnzP5W7Tr4-67yPlCAJjk4 14.04.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
Завантажте файл на комп’ютер, або відкрийте через Google Документи
 
https://drive.google.com/open?id=1qJPy8yklcf1-ZtARZ7f5AsTj9akCKr92
13.04.20

Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
https://drive.google.com/open?id=1Eq0YIWQVJHMVHfk-pRXXoNnj5P5pzpXB 10.04.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
https://drive.google.com/open?id=1S3PXacnNVbz0ac1slTxK59x3IWG38KEk 09.04.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
https://drive.google.com/file/d/1P0MQaoVO3tIbsFHcdWW1jE8jrdU3XnOB/view?usp=sharing 08.04.20 Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання
07.04.20

Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання

https://drive.google.com/open?id=1-yVv33gT8Q-V950EBQcIljZ_aHebYDlD

06.04.20

Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання

https://drive.google.com/open?id=1S3M0hNu90DcgvSWSpfAkIvOrwCuMp3bn

27.03.20

Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання


26.03.20

Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання

https://drive.google.com/open?id=1eH1DJiDIMm7O8tJAGupDsjY0CwWm6GiJ

25.03.20

Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання


24.03.20
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання

23.0.2020
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання

Стрельчук Н.В.
Завдання на карантин
(23.03 - 27.03)



ПОТАКОВСЬКА Л.О.
20.0.2020
Інструкції, щодо виконання завдань та матеріал для опрацювання

https://drive.google.com/open?id=1jW43aE5AGDN95aNZNU6842j2wlNBTIbk

18. 03. 2020
ПОТАКОВСЬКА Л.О.
ПОТАКОВСЬКА Л.О.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
17. 03. 20
10 – Б


12.03.20 – 20.03.20
6-Б
Тема. Числівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Чи­слівники у фразеологізмах, засвоєння таких фразеологізмів.
Завдання. Параграф 37. Стор. 184 – 185. Вправи  419, 421.
Тема. Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові..
Завдання. Параграф 37. Стор. 186.  Вправи  422, 423,424.
Тема. Числівники прості, складні й складені. Роздільне написання скла­дених числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний.
Завдання. Параграф 37. Стор. 186 – 188. Вправи  427, 428.
Тема. Відміню­вання кількісних числівників. Буква ь у кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.
Завдання. Параграф 38. Стор. 189 – 195. Вправи  430, 431, 434.
Додатково. Відеоуроки за посиланням:
  1. https://www.youtube.com/watch?v=q83TU_Xf2Tc
  2. https://www.youtube.com/watch?v=9fYGPfjT83U
  3. Власне дослідження. Створити презентацію або інформаційний листок на тему «Походження назв числівників та їх символіка в житті українців».

7-А, 7-Б                                                   12.03.20 – 20.03.20
Тема. Творення і правопис прислівників. Букви -н- та -нн- у прислівниках.
Завдання. Параграф 38. Стор. 201. Вправи  433, 434, 435.
Тема. Не і ні в прислівниках.
Завдання. Параграф 38. Стор. 203. Вправи  442, 443, 444.
Тема. И та і в кінці прислівників.
Завдання. Параграф 38. Стор. 195. Вправи  421, 422, 423.
Додатково. Відеоурок за посиланням:
2.     Законспектувати матеріал.
3.     Створити тематичні диктанти до 30 слів за темами уроків.

10 – Б                                                 12.03.20 – 20.03.20
Тема. Граматичні категорії, граматичні значення і граматичні форми. Основні способи вираження граматичних значень.
Основні поняття морфології. Словозміна. Парадигма. Словоформа.
Завдання. Параграф  54.  Стор.  138 .  Вправи   387, 391.
Тема. Розвиток  мовлення  №26. Основні жанри наукового стилю. Бесіди, дискусії, повідомлення на наукову тему. Структура текстів різних жанрів.
Повнозначні та службові частини мови. Вигуки і модальні слова. Взаємоперехід частин мови. З історії вивчення частин мови. Складні випадки правопису різних частин мови. Морфологічні засоби виразності мови. Морфологічні норми. Нормативне вживання форм слова.
Розвиток  мовлення  №27 .  Розгорнута відповідь на уроці (іспиті) в науковому стилі
Завдання. Параграф 55.  Стор. 140   .  Вправи  392. 397
Тема. Граматичні категорії іменника. Категорія числа, її значення та граматичні засоби вираження. Словозміна іменників. Форми іменників О.в., М.в. з прийменниками на позначення руху у просторі. Н.в. іменників зі сполучниками як, мов, неначе.
Завдання. Параграф .56  Стор. 141 - 142  .  Вправи  398. 399. 402.
Тема. Відмінювання іменників ІІ відміни. Родовий відмінок іменників ІІ відміни. Невідмінювані іменники. Словозмінні паралелі іменників, їх стилістичні особливості. Рід відмінюваних і невідмінюваних іменників, їх стилістичні властивості.
Завдання. Параграф . 57.  59 Стор. 143   .  Вправи  404. 406. 407
Тема. Число іменників. Іменники, що вживаються в обох числових формах, мають лише форму однини або множини.
Завдання. Параграф 58.  Стор.   145.  Вправи 411. 412. 413
Додатково. Відеоурок за посиланням:
  1. https://www.youtube.com/watch?v=fevoybkSW88
  2. https://studway.com.ua/mova-urok-3/
  3. Онлайн тести.
                http://ridnamova.kiev.ua/html_test/5.2-test.html



УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
6-Б                                                   12.03.20 – 20.03.20
1.     Прочитати повість. Повний варіант. 
Ярослав Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незви­чайні події в повісті, передані образним словом.
2.     Укласти таблицю.
Реальні (звичайні) та пригодницькі події у творі
Реальні події
Фантастичні події





3.     Створити візитів у- представлення образів Сер­гія і Митька.
7-А, 7-Б                                               12.03.20 – 20.03.20
  1. Тема. Василь Симоненко — «лицар на білому коні» в українській літературі. Громадянські, патріотичні мо­тиви лірики. «Лебеді материнства». Символічний зміст образу лебедів. Вивчити нап ам'ять: «Лебеді материнства». Укласти паспорт твору.
  2. Тема. Василь Симоненко «Ти знаєш, що ти людина?», «Гей, нові Колумби й Магеллани...». Піднесений пафос лірики. Загаль­нолюдські цінності та ідеї.
Завдання: прочитати твори. Зробити аналіз, створити мінідовідку «Великі мандрівники – Колумб та Магеллан».
3.     Написати  твір-роздум  про сенс людського буття, патріотизм, романтичний максималізм, по­чуття власної гідності й самодостатності.
4.     Прочитати повість Марини  Павленко. «Русалонька із 7-B, або Про­кляття роду Кулаківських».
10 – Б                                            12.03.20 – 20.03.20
1.     Опрацювати : Леся Українка. Життєвий і творчий шлях поетеси.
Стор. 243 – 248 (Г. Семенюк). 186 – 187 (О.І.Борзенко)
2.     Прочитати поетичні твори «Мріє,  не зрадь!», «Слово, чому ти не твердая криця…»,  «Сontra spem spero!».
3.     Опрацювати за підручником аналіз творів.
4.     Вивчити напам*ять вірш «Сontra spem spero!». Укласти паспорт твору.
5.     Прочитати повний текст твору Лесі Українки «Лісова пісня».
Додатково. Відеоурок за посиланням:
Онлайн тести
2.     Навчаємося граючись


Стрельчук Н.В.
Завдання на карантин
(12.03 - 20.03)
6-В клас
Мова:
1. Написання прикметників із суфіксами -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-.
стор. 167, вправа 377.
Відеоурок до теми:
2. Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн-.
стор. 168-169, вправа 382.
3. Написання не з прикметниками.
стор. 172, вправа 393.
4. Написання -н- і -нн- у прикметниках.
стор. 174, вправа 401.
5. Написання складних прикметників разом і через дефіс.
стор. 176, вправа 406.
Відеоурок до теми:

Літ-ра: дочитати повість «Тореадори з Васюківки», підготувати проект «Образи героїв твору».

8-В клас
Мова:
1. Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени ре­чення (також уточнювальні). Розділові знаки при відокремлених членах речення.
§ 34 (вивчити), вправи 401, 410.
2. Твір-опис пам’яток історії та культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.
Матеріали для твору:
Літ-ра: дочитати повість «Дорогою ціною», написати твір «Образ Соломії».

9-Б клас
Мова:
Узагальнення теми «Безсполучникове складне речення»
§§ 28-31 (повторити), підготуватися до виконання тестової роботи.
Відеоурок до теми: https://www.youtube.com/watch?v=hINKHMwoCJs

Літ-ра: читати та аналізувати поеми Т. Шевченка «Сон» і «Кавказ», підготувати презентацію за даними творами; уривок з поеми «Сон» вивчити напам’ять.

10-А, В класи
Мова:
1. Написання складних слів разом, окремо, з дефісом.
§ 41 (вивчити), вправа 7 (ст. 126)
2. Написання слів іншомовного походження. Правило «дев'ятки».
§ 42 (вивчити), вправа 7 (ст. 131)
Відеоурок  до теми:  https://www.youtube.com/watch?v=u_2AI_A8d08
3. Складні випадки написання прізвищ.
§ 43 (вивчити), вправи 5, 7 (ст. 135-137)

Літ-ра:
1. Підготуватися до тестової перевірки знань з теми «Модерна українська проза» (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської, В. Стефаника).
2. Підготувати проект/презентацію про угруповання «Молода муза».
3. Опрацювати біографію Лесі Українки, вивчити напам’ять «Contra spem spero!».
Відеоуроки до теми:


Завдання для дистанційного навчання. 
Вчитель Матвійко Т.М.
Мова 
5-А, 5-Б, 5-В.  
13.03.-19.03.20
Тема: другорядні члени речення. Додаток. Опрацювати матеріал підручника с.187,188,189. (Правила на блакитному тлі). Вправи 429, 430, 431 (усно) , 433 -письмово
Відеоурок до теми: https://www.youtube.com/watch?v=Lh7VwXnzSQo 


Тема: другорядні члени речення. Означення. Опрацювати параграф 37,с.190, 191,
виконати вправи 440 усно , 442 письмово. 

Тема: другорядні члени речення. Обставина. Опрацювати матеріал підручника параграф 37, с.191, 192. Виконати вправи 443 усно, 445, 447 письмово.  
Відеоурок до теми :  https://www.youtube.com/watch?v=dK5cOvl2hyU&list=PLw1kxLnnmYtEnDsYcYVRAIEKJC3sLc7Ao&index=79

Література. Читати "Миколчині історії". Скласти таблицю до характеристики образу Миколки Позитивні риси Негативні риси. Дати письмову відповідь на питання: якими "людськими" рисами автор наділила вірного друга Миколки? 

Читати С. Васильченко. "В бур янах", сторінки підручника 186-190. Поміркуйте над прочитаним, питання на с.190. Дайте письмову відповідь на 6 питання  с.190

20.03.20 Мова. 
Тема. Речення з однорідними членами речення (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Відеоурок до темиhttps://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ                                                 

                                              Завдання для дистанційного навчання 
                                                                 Вчитель Лавренюк О.О.
      6 - А   Мова
                                     12.03 – 19.03
Тема.  Написання прикметників із суфіксами –еньк-, -есеньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-.
Вчити параграф 31, стр. 167.  Вправи 375, 376, 377.

Тема.  Букви е,о,и в прикметникових суфіксах –ев-, -єв-, -ов-, -инн-, -інн-, -ичн-.
Вчити параграф 31, стр. 168 – 169. Вправи 379, 381, 382.

Тема. Написання не з прикметниками.
Вчити параграф 32, стр 172. Вправи  391, 392, 392.

Повторення вивченого про прикметник
https://www.youtube.com/watch?v=bmTvTM-ItAY      прикметник
https://www.youtube.com/watch?v=sRTUvsB0kSs       розряди прикметників за значенням
https://www.youtube.com/watch?v=MqAnmoKQxxw      ступені порівняння прикметників

20/03 -  Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі власних спостережень і вражень.
Стр. 150 - 151 - опрацювати усно.   Твір-опис - стр. 170 - 171 ( вправа 385 )


23.03   Тема. Написання н та нн у прикметниках.

Вчити параграф  33, стр. 174,    вправи 396, 398 ( усно);  
Вправи 395, 400, 401 (письмово).


25.03     Тема. Написання складних прикметників разом і через дефіс.
   Вчити параграф 34, стр 176,   впр. 402, 403 – усно;     вправи 404, 406 (письмово).
                https://www.youtube.com/watch?v=aYqW_DMtgjo     
27.03 -  Тестування. Прикметник.(повторити вивчене з теми).

  6 - А    Література
                                            16.03 – 23.03
В.Нестайко. «Тореадори  з Васюківки».  Характеристика улюбленого героя (письмово).

Я.Стельмах. «Митькозавр з Юрківки». Знати зміст повісті. Скласти і записати в зошити план (ланцюжок подій) твору.


23.03 –   Я.Стельмах.  «Митькозавр з Юрківки».
 Виписати цитати до характеристики головних персонажів повісті (Сергія, Митька).    Виконати письмово завдання  4,5,9  у підручнику на стр. 193.

25.03 -  «Митькозавр з Юрківки». Письмово  твір-характеристика головних героїв твору (підручник «Домашнє завдання») – стр. 193.

    Читати - Л.Воронина. "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9".

     8 кл     Мова
8 – А, Б  кл     13.03 – 19.03
Тема.  Однорідні члени речення. Речення з кількома рядами однорідних членів. Однорідні й неоднорідні означення.
Вчити параграф 29, стр. 183, вправи 308, 309, 313, 314 ( синт розбір речень).
Вчити параграф 30, стр.190 – 191, вправи 325, 326, 333.

Тема. Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах  у реченнях з однорідними членами речення.
Вчити параграф 31, стр 194, вправи 337, 339, 343.

Повторення -  параграф 28, стр.179, 180.

  1903 -  Тренувальні вправи
https://learningapps.org/display?v=prhnw8fqt20       однорідні члени речення
https://learningapps.org/display?v=pkyv7eeuj20        другорядні члени речення

https://learningapps.org/display?v=pqfwajhk520       граматична основа речення

20.03 - Тема.  Звертання поширені і непоширені. Розділові знаки при звертаннях.  Вчити параграф 32 ( стр. 200, 201, 204, 206),  вправи 352, 356, 358.

23.03 - Тема. Способи вираження звертання. Інтонація речень із звертанням. Риторичні звертання.
Опрацювати параграф 32  стр. 203, 206;  
вправи 360, 362 , 364 – усно;     вправи 359, 363, 365 – письмово.

25.03 - 26.03 -  Тема.  УМР. Інтерв’ю у публіцистичному стилі.
      Підручник стр. 210 -  213, впр. 377, 378 ( 1 інтерв’ю  письмово),  впр. 379 (усно).

 26.03 - Тема.   Вставні слова, сполучення, речення. Групи вставних слів за значенням.
          Параграф 33, стр.214-216 (вич),    вправи   381 (усно),   впр. 382, 383 (письм).

27.03 -  Тема.  Розділові знаки при вставних словах.
         Параграф  33, стр 216 -  219 (вич),  впр. 386, 390 (письм).


8 - А    Лтература                  12.03 – 19.03

Тема.  О.Довженко. Оповідання «Ніч перед боєм». Знати зміст.  
Підручник  -  стр.134 – 141. Опрацювати запитання і завдання до твору ( стр. 141 – 142).
Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів (письмово).

Тема. Позакласне читання.  Б.Харчук  «Шайтанка». Написати відгук на прочитаний твір.

Тема. Н.Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Прочитати повість.

25.03  ТемаН. Бічуя. «Шпага Славка Беркути».
Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі.
     Ментальна карта як презентація повісті.

26.03 Тема. Н.Бічуя. "Шпага Славка Беркути".
"Максимальне навантаження" як вияв моральності та відповідальності в житті.
      Характеристика персонажів повісті.


8 - Б      Література                                            13.03 – 18.03
Тема. Б.Харчук. «Діана».  Знати зміст оповідання.
      Відповіді (письмово):
1)Образи людей і собаки Діани.
2)Позасюжетні елементи (портрет, пейзаж) та їхня роль у творі.

Тема.  Позакласне читання. Б.Харчук. «Шайтанка». Написати відгук на прочитаний твір.

  
   20/03- Тема.  С.Процюк. «Аргонавти». Прочитати повість.

  «Аргонавти».  Роздуми про перше кохання, про суперництво і справжню дружбу. Античний міф про аргонавтів – композиційний центр твору. Роль у творі вставної історії про хлопчика і дівчинку, пісень, віщих снів, передчуття серця.

23.03 – Тема.  Чи важливе виховання відповідальності за свої вчинки, формування думки про важливість морального, духовного начала в житті людини? 
  (за повістю "Аргонавти" - відповідь письмово)

        Читати повість «Шпага Славка Беркути» (Н.Бічуя).

25.03  ТемаН. Бічуя. «Шпага Славка Беркути».
Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі.
     Ментальна карта як презентація повісті.

27.03.  Тема. Н.Бічуя. "Шпага Славка Беркути".
"Максимальне навантаження" як вияв моральності та відповідальності в житті.
      Характеристика персонажів повісті.

7 - В      Мова
                                            16.03 – 18.03
Тема. Розряди прислівників
Вчити параграф 31, стр. 171, 172. Вправи 362, 363, 365.

Тема.  Ступені порівняння прислівників
Вчити параграф 33, стр.181, вправи 384, 389, 391.

Тема. Творення і правопис прислівників. Букви н та нн у прислівниках.
Вчити параграф 34, стр. 201,    вправи 433,434.
   https://learningapps.org/2061815              

23.03    Тема. Не і ні з прислівниками.
Вчити параграф 34, стр 203, 206,   вправи 442, 443, 445, 451.

25.03    Тема. И та і в кінці прислівників. Правопис прислівників на о та е, утворених від прикметників і дієприкметників.
Вчити параграф  34   стр. 195, 201, 203,   вправи 420, 423  ( усно), 
        впр 421, 422, 424   (письм).


7 - В      Література
                                               13.03 - 17.03
Тема.  В.Симоненко  «Лебеді материнства» - вивчити напам’ять.
Аналіз поезій  «Ти знаєш, що ти -  людина?»,  «Гей, нові Колумби й Магеллани», 
виразно читати.


Тема. М.Павленко. «Русалонька із 7 – В, або Прокляття роду Кулаківських».
   Прочитати повість (підруч стр. 212 -  241).
Завдання (письмово):  казкове й реалістичне в повісті-казці (таблиця).
Відповідь: роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.

20.03 -  Тема.  «Русалонька….» Складання анкети головного героя твору.
Підручник - стр. 223-224, стр 231  (завдання 1-3,11 - письмово, завдання   4 - 10   - усно).

24.03 -  Тема. "Русалонька...". Добро і зло у повісті, у сучасному світі та людині.
Підручник стр. 233 - 241, письмово завдання 1-6.

27.03 -  Тема. Урок виразного читання. М.Павленко "Русалонька із 7 - В.."

Прочитати новелу Л.Пономаренко «Гер переможений», 
   опрацювати запитання та завдання до тексту (підруч. стр. 245 - 246).


Підготовка до ЗНО для 11 класу
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 
СЕРЕДЮК В.М.
11-Б - Григір Тютюнник "Три зозулі з поклоном" (13.03.2020 р.)
https://drive.google.com/open?id=1k86R0P7Bl_xMCrvAhrQFxOJYbn8Rw4pK
9-А мова

Тема. Складне речення. Безсполучникове складне речення.
(Підготовка до контрольної роботи).
https://drive.google.com/open?id=1pGxS6dXeOjVvG__ZnIpBBmynpB8WzD4R


11 – А (мова )
Т Е М А. ПУНКТУАЦІЙНА  НОРМА ( підготовка до контрольної роботи)
Розділові знаки в простому ускладненому реченні
  https://drive.google.com/open?id=1xnLwaTWVBrAO8goaTvpZ9EQ67YCgwLDQ


11 – А клас  (література)
Т Е М А. Григір Тютюнник . «Три зозулі з поклоном».
  https://drive.google.com/open?id=1Mu6ik_3dTJBkui1qhykc_KavYB6LWnVs


17.03.2020 рік
9 – А клас (література)
ТЕМА. Т.Г. Шевченко . Поема «Сон».
Тараса Шевченка "Сон"
1844 р.
Літературний рід: ліро-епос.
Жанр: сатирична поема (політична сатира).
Тема: зображення й протиставлення нещасного життя народного і життю «райському» вельмож, царів.
 https://drive.google.com/open?id=1k86R0P7Bl_xMCrvAhrQFxOJYbn8Rw4pK

18 березня 2020 рік
9 – А клас (література)
ТЕМА. Т.Шевченко « Сон»

Сатиричну поему прочитали. Дякую! Особлива подяка за співпрацю  учням:
Василюку В., Немчинській В.,

Робота з текстом
ТЕСТИ
 https://drive.google.com/open?id=1CaNm0eWk3t9iMnJn1xSvDxWY6LiwWKRM


18 березня 2020 рік

11 – А. 11-Б  класи

ТЕМА. ГРИГІР ТЮТЮННИК. ТРИ ЗОЗУЛІ З ПОКЛОНОМ»

Новелу прочитали. Дякую! Особлива подяка за плідну співпрацю учням: Дзюбі А., Козаку В., Кондратюку О., Кірюшовій Л., Власюк А., Кириленку І.,  Якшевич Ю., Милованову О.

Чекаю інших учнів. Приєднуйтеся 11 – А клас!

https://drive.google.com/open?id=1Ipi4S1gKneap4OOXJQyiZt1h2eaniI3w
 

 
 

2 коментарі:

  1. Українська література 11 клас. Підготовка до ЗНО.
    https://drive.google.com/open?id=1n7pqOEAADyLqJbCgToJxPEtLAToDWcaL

    ВідповістиВидалити
  2. Українська література 11 клас. Підготовка до ЗНО.
    https://drive.google.com/open?id=1n7pqOEAADyLqJbCgToJxPEtLAToDWcaL

    ВідповістиВидалити